Wydanie nr 265/2024, Sobota 21.09.2024
imieniny: pokaż (9 imion)Bernardyna, Hipolit, Jonasz, Marek, Laurenty, Mateusz, Ifigenia, Bożeciech, Melecjusz
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvdzierzgon.pl

Ogłoszenie Wójta Gminy Stare Pole z dnia 25 lipca 2023 r. - zapytanie ofertowe.

Wójt Gminy Stare Pole, zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu KOMBIVAN (Kombi-Van)”.

I. Dane zamawiającego:

Gmina Stare Pole, ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole, reprezentowana przez Wójta Gminy Stare Pole informuje, że przyjmowane są oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia.

II. Tryb udzielenia zamówienia

Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) przyjęto procedurę udzielania zamówień o wartości poniżej 130 000 zł netto tj. bez stosowania przepisów ustawy PZP.

Zgodnie § 6 ust. 1 Regulaminu w sprawie zasad dokonywania zakupu dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby Gminy Stare Pole, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto, zatwierdzonego Zarządzeniem nr 63/2023 Wójta Gminy Stare Pole z dnia 30 czerwca 2023 r. postępowanie wszczyna się zapraszając do składania ofert co najmniej 3 Wykonawców lub umieszcza się na stronie internetowej Urzędu Gminy Stare Pole ogłoszenie o możliwości składania ofert.

III. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń samochodu osobowego typu KOMBIVAN/Kombi–Van wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

2. Wymagania dotyczące samochodu osobowego:

1) spełnia wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023 roku, poz. 1047) oraz rozporządzeń wynikających z tej ustawy;

2) posiada homologację, wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 9 grudnia 2019 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 roku, poz. 1047), świadectwo zgodności WE wraz z oświadczeniem o danych i informacjami o pojeździe niezbędnymi do rejestracji pojazdu i ewidencji pojazdów;

3) spełnia wymagania w zakresie emisji spalin wg normy EURO 6 oraz wielkość średniej emisji CO2;

4) spełnia warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla Unii Europejskiej. Dostarczony samochód musi posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną) umożliwiające rejestrację pojazdu;

5) posiada wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w książce gwarancyjnej pojazdu;

6) Zamawiający wymaga, aby pojazd był objęty wydłużoną gwarancją o kolejne 24 miesiące, w czasie trwania której Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej.

3. Wymagania dodatkowe - niezbędne.

1) Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji - teren Urzędu Gminy Stare Pole, ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole.

2) W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Serwis pogwarancyjny w promieniu 50 km od siedziby Zamawiającego.

3) Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Serwis gwarancyjny, pogwarancyjny oraz oryginalne części zamienne dostępne max. 3 dni robocze od daty zgłoszenia.

4) Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie (e -mail) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Dopuszcza się zgłoszenie telefoniczne pod warunkiem jego potwierdzenia przez Wykonawcę do 24 godzin mailem lub ePUAP-em.

4. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:

34100000-8 – Pojazdy silnikowe

34110000-1 - Samochody osobowe

5. Parametry i wyposażenie samochodu:

1) Dane techniczne:

1. Rodzaj paliwa: benzyna,

2. Skrzynia biegów: manualna min. 5-cio biegowa,

3. Nadwozie typu kombivan, 4 lub 5-drzwiowe, przeszklone,

4. Spełniającego normy emisji spalin Euro 6 oraz wielkość średniej emisji CO2

5. Moc silnika min. 95 KM

6. 5-cio miejscowy,

7. Układ hamulcowy z ABS lub równoważny,

2) Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa:

1. Autoalarm

2. Centralny zamek z pilotem

3. Czujnik cofania

4. Minimum 2 czołowe poduszki powietrzne

5. Przednie światła przeciwmgielne

6. Gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, klucz do kół,

7. Komplet kół zimowych (opony + felgi 16 calowe stalowe),

8. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu,

9. Hak holowniczy,

3) Wyposażenie z zakresu komfortu:

1. Elektrycznie sterowane szyby boczne z przodu

2. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne

3. Fotel kierowcy z regulacją wysokości podparciem odcinka lędźwiowego i podłokietnikami,

4. Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach,

5. Tylne drzwi (klapa uchylna) z ogrzewaną szybą i wycieraczką lub drzwi dzielone otwierane na boki,

6. Klimatyzacja dwu-strefowa,

7. Radio fabryczne,

8. Dywaniki gumowe,

4) Wyposażenie funkcjonalne:

1. Koło zapasowe pełnowymiarowe

2. Wycieraczka tylnej szyby

3. Gniazdo zasilania 12V w bagażniku pojazdu

4. Ładowność min. 700 kg,

5. Min. 2 kpl. kluczyków,

5) Personalizacja:

1. Kolor nadwozia: lakier metalizowany, odcień ciemny,

2. Tapicerka materiałowa w ciemnych kolorach.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, wykazujący:

- wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie pojazdu silnikowego, fabrycznie nowego na kwotę min. 100 000 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;

V. Termin wykonania zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w terminie do 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

2. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Stare Pole, ul. Marynarki Wojennej 6, 82 -220 Stare Pole.

3. Za termin dostawy uznaje się dzień dostarczenia pojazdu do siedziby Zamawiającego, potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony umowy.

4. Wykonawca zapewnia stan baku samochodu przy odbiorze taki, aby możliwy był dojazd do najbliższej stacji paliw w miejscowości Malbork.

VI. Sposób przygotowania oferty:

1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony wg wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.

2. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą związaną z dystrybucją pojazdów silnikowych.

3. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.

4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego oraz zawierać wszystkie wymagane załączniki.

5. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania.

6. Oferta musi obejmować całość usług opisanych w niniejszym zapytaniu.

7. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.

VII. Sposób obliczenia ceny:

1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego.

2. Cena podana na Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

3. Cena przedmiotu zamówienia powinna być rozumiana jako cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 168).

4. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu w złotych (PLN), cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaoferowana cena powinna być zaokrąglona według zasad tj. jeśli trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub więcej zaokrągla się w „górę”, w przeciwnym przypadku zaokrągla się „w dół”.

5. Cena ofertowa brutto winna zawierać podatek VAT. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.

6. Jeżeli w postępowaniu złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 931 ze zm.), Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu nakładów, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.

8. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.

9. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.

10. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające z treści zapytania, a niezbędne do wykonania zadania m.in.:

◦ wartość przedmiotu zamówienia;

◦ podatek od towarów i usług;

◦ wszelkie podatki, opłaty i należności publiczno-prawne;

◦ koszty dostawy pojazdu;

◦ wszelkie należności z tytułu gwarancji, rękojmi;

◦ wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,

następnie Wykonawca od tej kwoty odejmuje wszelkie zniżki i bonifikaty. Tak wyliczoną cenę zamieszcza w ofercie.

VIII. Szczegółowe zasady wyboru oferty:

Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem poprawności wymaganych dokumentów następnie wybierze ofertę najkorzystniejszą z pośród prawidłowo złożonych ofert.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający zastrzega sobie, możliwość unieważnienia zapytania ofertowego w przypadku otrzymania wszystkich ofert o wartości powyżej 130 000 zł netto.

IX. Sposób i termin składnia ofert:

1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami można złożyć:

1) bezpośrednio w Sekretariacie Urzędu Gminy w Starym Polu (82-220) przy ul. Marynarki Wojennej 6,

2) pocztą na adres: Urząd Gminy Stare Pole, ul. Marynarki |Wojennej 6, 82-220 Stare Pole,

3) za pośrednictwem platformy ePUAP,

4) za pośrednictwem platformy Marketplanet pod adresem:

https://starepole.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=demandAllList&status=all&USER_MENU_HOVER=demandAll

2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 1) lub ust.1 pkt. 2) oferta wraz z dokumentami powinna być umieszona w zamkniętej kopercie z napisem ” Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu KOMBIVAN (Kombi-Van)” z nazwą i adresem Oferenta – Wykonawcy.

3. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli dokumenty wpłyną do Urzędu Gminy w Starym Polu najpóźniej dnia 16.08.2023 r. do godz. 15:30.

4. W przypadku składania ofert za pośrednictwem platformy ePUAP oraz Marketplanet, oferta musi być opatrzona podpisem zaufanym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym. Należy zwrócić uwagę, aby podpisać każdy załącznik z osobna.

5. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Starym Polu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

X. Termin otwarcia ofert:

1. Otwarcie ofert nastąpi następnego dnia po upływie terminu składania ofert, tj. 17.08.2023 r. o godz. 9:00.

2. Zamawiający poinformuje o ewentualnej zmianie terminu otwarcia ofert na stronie BIP Stare Pole https://starepole.biuletyn.net/?bip=1&cid=24&bsc=N oraz na platformie zakupowej pod adresem: https://starepole.ezamawiajacy.pl

XI. Informacje o rozstrzygnięciu:

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi oferentów o wyniku postępowania, poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail wskazany w formularzu ofertowym.

XII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

Ze strony Zamawiającego do kontaktów w sprawie niniejszego zaproszenia do składania ofert upoważniona jest Monika Arentewicz – tel. 55-271-35-32 w. 706, zamowienia@starepole.pl

XIII. Informacja o wymaganych dokumentach:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego winni dostarczyć wraz z formularzem ofertowym:

1) odpis albo informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,

2) wykaz co najmniej jednej dostawy wykonanej/wykonywanej w ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu do składania oferta, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającej na dostawie pojazdu silnikowego wartości minimum 100 000,00 zł brutto oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

XIV. Warunki podpisania i zmiany umowy:

1. Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający poinformuje o  miejscu i terminie podpisania umowy. W sytuacji, gdy zaproponowany termin nie będzie dla Wykonawcy dogodny, Wykonawca ma możliwość wnioskowania o zmianę terminu podpisania umowy, jednakże Zamawiający podejmie ostateczną decyzję o jego zmianie. Dwukrotne niedopełnienie obowiązku podpisania umowy w uzgodnionym terminie, uznane zostanie za uchylenie się od jej podpisania.

2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchylać się będzie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ważnych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta wygrała zobowiązany jest dostarczyć umowę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, regulującą współpracę tych Wykonawców.

4. Przyjęcie warunków tego Ogłoszenia jest jednoznaczne z przyjęciem formularza projektu umowy proponowanego przez Zamawiającego.

XV. Wadium

1. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wnosząc wadium w wysokości 2 000,00 złotych brutto (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu;

2) gwarancjach bankowych;

3) gwarancjach ubezpieczeniowych;

4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.)

3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto BS Malbork o/Stare Pole 75 8303 0006 0040 0400 0329 0017 z dopiskiem „Wadium – RIF.7011.5.2023/ZO” do dnia 16.08.2023 r. do godz. 15:30.

4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku uchylenia się od podpisania umowy przez najwyżej ocenionego Wykonawcę, wadium zostaje zatrzymane.

UWAGA: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

XVI. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stare Pole reprezentowana przez Wójta Gminy Stare Pole, z którym można się skontaktować: korespondencyjnie: ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole, poprzez adres e- mail: ug@starepole.pl, numer telefonu +48 55 271 35 32;

2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Stare Pole można się skontaktować: korespondencyjnie: ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole, adres email: auditor@auditorsecurity.pl numer telefonu +48 696011969;

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z Ogłodzeniem o zapytaniu ofertowym na: „Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu KOMBIVAN (Kombi-Van)”

4. Przekazywanie przez Administratora danych może nastąpić wyłącznie w przypadku, jeżeli będzie to stanowić realizację obowiązku Administratora, wynikającego z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane urzędom i instytucjom na wniosek oraz wprowadzane do Rejestrów Centralnych prowadzonych przez poszczególne Ministerstwa RP, realizujących zadania na podstawie przepisów prawa;

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.);

7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 860 70 86;

9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W przypadku niepodania danych osobowych może skutkować odmową realizacji wskazanych wyżej celów;

10. Dane osobowe przetwarzane przez administratora danych nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

 

Załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Wzór umowy

3. Wykaz zrealizowanych dostaw

 

 

 

 

Informacja prasowa Urzędu Gminy Stare Pole

Redakcja. Czekamy na Twoje informacje.
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (3)

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Stare Pole


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.