I. Nazwa i adres jednostki :
Urząd Gminy w Sztutowie
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
II. Określenie stanowiska; stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw obsługi klienta
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Planowany termin zatrudnienia – lipiec 2023rok
Zatrudnienie na czas nieokreślony
III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych : w miesiącu maju 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie średnie, preferowane wyższe z zakresu administracji, turystyki lub promocji, komunikacji społecznej,
• znajomość przepisów prawa: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym
• znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (KPA),
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
Wymagania dodatkowe:
• mile widziane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
• umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.
VI. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1) Udzielanie informacji interesantom o:
a) rodzaju, miejscu, sposobie i trybie załatwiania spraw w Urzędzie,
b) danych o Gminie (statystyka, układ komunikacyjny, topografia),
c) organizacji władz Gminy, struktury Urzędu, jednostek organizacyjnych Gminy,
d) wysokości opłat lokalnych i skarbowych
2) Udostępnianie interesantom potrzebnych druków, formularzy do załatwienia sprawy oraz ewentualna pomoc przy ich wypełnieniu;
3) Obsługa Elektronicznego Obiegu Dokumentów – rejestracja korespondencji; (EZD);
4) Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych na poszczególne stanowiska pracy;
5) Odbieranie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji przychodzącej lub wychodzącej mailem, e-puapem, ezd;
6) Przekazywanie korespondencji/dokumentacji - po jej wcześniejszym zadekretowaniu przez Wójta, z-ca Wójta lub Sekretarza na poszczególne stanowiska pracy;
7) Udostępnianie zainteresowanym klientom materiałów informacyjno - promocyjnych Gminy.
8) Przygotowywanie okresowych ocen, analiz i informacji, sprawozdań wynikających z powierzonego zakresu obowiązków;
9) Prowadzenie rejestrów, ewidencji wynikających z powierzonego zakresu obowiązków;
10) Zachowanie tajemnicy służbowej i skarbowej.
11) Dbanie o pozytywny wizerunek Gminy Sztutowo oraz Urzędu Gminy Sztutowo.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
• kontakty z klientami zewnętrznymi,
VII. Wymagane dokumenty:
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
• CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej j kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „ Oferta pracy na stanowisko urzędnicze do spraw obsługi klienta do dnia 27 czerwca 2023 r. do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie , nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia , na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
9) Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca).
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”.
5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Zapraszamy do składania ofert.
Wójt Gminy
Robert Zieliński
Informacja prasowa Urzędu Gminy w Sztutowie