Wydanie nr 149/2025, Czwartek 29.05.2025
imieniny: pokaż (9 imion)Maksymina, Teodor, Bogusława, Maksymin, Ermentruda, Urszula, Rajmunda, Magdalena, Piotr
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvdzierzgon.pl

Ogłoszenie Wójta Gminy Sztutowo o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo.

Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Sztutowie
Ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo

Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa

Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Planowany termin zatrudnienia – 01 lipca 2025 r.
Zatrudnienie na czas nieokreślony.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu kwiecień 2025 r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

Niezbędne wymagania od kandydatów:

• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu administracji, zagospodarowania przestrzennego, prawa
• znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego
• znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku

Wymagania dodatkowe:

• preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego
• umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. planowanie, przygotowywanie do uchwalenia i realizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego oraz studium uwarunkować i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,

2. wydawanie  zaświadczeń,  wypisów  i  wyrysów  oraz  informacji  z  zakresu  planowania  i zagospodarowania przestrzennego

3. prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

4. współpraca z instytucjami, organami realizującymi zadania z zakresu zagospodarowania przestrzennego,

5. prowadzenie spraw w zakresie podziału i rozgraniczenia nieruchomości z uwzględnieniem zgodności projektu podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie decyzji i postanowień z tym związanych,

6. nadzór i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej i adiacenckiej,

7. prowadzenie spraw z zakresu wyłączeń gruntów rolnych i leśnych z produkcji,

8. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych,

9. uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych,

10. prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.

11. kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku Zarządcy, realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi,

12. prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie,

13. współpraca ze stanowiskiem ds. inwestycji i remontów i gospodarki nieruchomości

14. sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
• kontakty z klientami zewnętrznymi,

Wymagane dokumenty:
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
• CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej j kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa ” do dnia 9 czerwca 2025r do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.

Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca) .
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.

Zapraszamy do składania ofert.


 

Z up. Wójta Gminy

Anna Góra

Sekretarz Gminy


 

Informacja prasowa Urzędu Gminy Sztutowo

Redakcja. Czekamy na Twoje informacje.
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (3)

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Sztutowo


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.