Wydanie nr 149/2025, Czwartek 29.05.2025
imieniny: pokaż (9 imion)Maksymina, Teodor, Bogusława, Maksymin, Ermentruda, Urszula, Rajmunda, Magdalena, Piotr
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvdzierzgon.pl

Ogłoszenie Wójta Gminy Sztutowo o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Wójt Gminy Sztutowo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw gospodarki odpadami komunalnymi.

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo

II. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze

Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw gospodarki odpadami komunalnymi Wymiar czasu pracy – 1/1 etat

Rodzaj umowy: umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony

Przewidywany termin zatrudnienia: 16 czerwiec 2025 r.

III. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu kwietniu 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

IV. Niezbędne wymagania od kandydatów:

• obywatelstwo polskie,

• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• nieposzlakowana opinia,

• wykształcenie minimum średnie preferowane wyższe ekonomiczne, administracyjne lub ochrona środowiska,

• znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, znajomość systemu gospodarki odpadami prowadzonej w Gminie Sztutowo.

• dobra znajomość obsługi komputera,

• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

V. Wymagania dodatkowe:

preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,

• zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole,

• odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność.

VI. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Naliczanie wymiaru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

2. Przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności, rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne,

3. Prowadzenie rejestru odpisów i przypisów,

4. Przyjmowanie deklaracji,

5. Prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

6. Przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami, odroczeń, zwolnień,

7. Prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji,

8. Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja,

9. Współpraca ze stanowiskiem ds. księgowości i windykacji za odpady komunalne,

10. Przygotowanie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków,

11. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,

12. Prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

13. Obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,

14. Obsługa „Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami,

15. Sporządzenie sprawozdań, analiz i planów dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi,

16. Realizacja ustawy Prawo zamówień Publicznych, w tym opracowywanie materiałów do przetargu oraz ścisła współpraca w tym zakresie z pracownikiem ds. zamówień publicznych,

17. Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań,

18. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,

19. Pełnienie zastępstwa pracownika ds. płac, kasy, księgowania opłat za odpady komunalne,

20. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy.

VII. Wymagane dokumenty:

• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,

• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

• CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),

• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,

• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach,

• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,

• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.

• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

VIII. Termin i miejsce złożenia dokumentów:

do dnia 09 czerwca 2025 r. do godz. 15.00.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo w sekretariacie, albo przesłać na adres Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw gospodarki odpadami komunalnymi”.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.

IX. Informacje dodatkowe:

1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.

2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, (skierowanie wystawia pracodawca).

3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

4. Dokumenty osób które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

5. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”.

6. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej. Zapraszamy do składania ofert.


 

Z up Wójta Gminy

Anna Góra


 

Informacja prasowa Urzędu Gminy Sztutowo

Redakcja. Czekamy na Twoje informacje.
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (3)

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Sztutowo


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.