Starosta Sztumski działając na podstawie art. 11c, art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 311) oraz art. 10, art. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572)
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI
że z wniosku Burmistrza Miasta i Gminy Sztum z dnia 27 II 2025 r., reprezentowanego przez pełnomocnika Pana Tomasza Ziętka AOS Development Sp. z o.o. z Koszalina, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „Budowa drogi gminnej z przebudową skrzyżowania DK55 oraz budową niezbędnej infrastruktury technicznej i przebudową kolizji”, przy ul. Sienkiewicza w Sztumie.
Inwestycja będzie realizowana na terenie poniższych nieruchomości oraz ich części:
A. wszystkie aktualnie istniejące działki objęte inwestycją:
woj. pomorskie, powiat sztumski, gm. Sztum, 221605_5
- obręb ewid. Sztumskie Pole, gm. Sztum dz. nr: 299/2, 301/1, 301/2, 453, 301/6, 301/4,
- obręb ewid. Kępina, gm. Sztum dz. nr 120
B. wykaz działek w liniach rozgraniczających teren pasa drogowego drogi gminnej:
woj. pomorskie, powiat sztumski, gm. Sztum, 221605_5
- obręb ewid. Sztumskie Pole dz. nr: 301/8 (301/1), 301/10 (301/4), 301/2, 301/6
C. wykaz działek które przejdą na własność zarządcy drogi na mocy - art. 11f ust. 1 pkt 6), w związku z art. 12 ust. 4 pkt 2 w/w specustawy, z dniem ostateczności decyzji:
woj. pomorskie, powiat sztumski, gm. Sztum, 221605_5
- obr. ewid. Sztumskie Pole, dz. nr: 301/8 (301/1), 301/10 (301/4), 301/6
(*) W nawiasach podano numery działek przed podziałem według oznaczeń w ewidencji gruntów
Ponadto we wniosku Pełnomocnik Inwestora zwrócił się o nadanie rygoru natychmiastowej wykonalności decyzji.
Jednocześnie, na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kpa, informuje się o zgromadzonym niezbędnym zakresie akt sprawy pozwalającym na rozstrzygnięcie prowadzonego postępowania.
W związku z powyższym stronom postępowania, właściwym organom administracji rządowej i samorządowej oraz właścicielom, zarządcom i użytkownikom terenów objętych inwestycją, przysługuje możliwości składania wniosków, uwag lub zastrzeżeń dotyczących przedmiotowej sprawy, a także możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego publicznego ogłoszenia na tablicach ogłoszeń właściwych urzędów, w biuletynie informacji publicznej oraz w prasie lokalnej.
Z aktami sprawy można zapoznać się w pok. nr 34 – II piętro Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, w godz. 8:00-14:00 pon.-pt., tel. (055) 267-74-55.
Z up. Starosty Sztumskiego
Wojciech Babalski
Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa
Informacja prasowa Starostwa Powiatowego w Sztumie