Wydanie nr 169/2021, Piątek 18.06.2021
imieniny: pokaż (9 imion)Elżbieta, Paula, Marek, Efrem, Emil, Gerwazy, Drohobysz, Amanda, Miłobor
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvdzierzgon.pl

Co w 2020 roku składa się na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych?

Co w 2020 roku składa się na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych? fot. Co w 2020 roku składa się na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych?
Dyscyplina marketingu online, jaką jest pozycjonowanie stron jest już prawie tak stara jak sam internet. Jej historia to okres usiany wieloma zmianami i dynamicznym rozwojem, głównie dlatego że Google nieustannie zmienia swoje metody działania i chętnie implementuje nowe algorytmy. To właśnie do nich dostosować się muszą seowcy i pozycjonerzy podejmując codzienne starania. W niniejszym artykule powstałym przy pomocy profesjonalistów z branży postaramy się wskazać najważniejsze czynniki decydujące o skutecznej walce o lokaty w wynikach wyszukiwania.

Zwróć uwagę na aktualizację dotyczącą oceny serwisu

Jeden z nowszych pomysłów giganta z Moutain View to system EAT – jego celem jest ocenianie ekspertyzy (E), autorytetu (A) oraz wiarygodności (T) danej strony. Duży nacisk kładzie się tu na odpowiedzialność za publikowane słowo, stąd też coraz bardziej liczą się również osoby autorów i kształt samych tekstów, które powinny być skierowane do internauty, nie zaś optymalizowane pod roboty indeksujące Google. Dotąd masowo produkujące treści strony zaczynają sukcesywnie zmieniać swoje strategie mając na uwadze przede wszystkim użyteczność treści dla użytkownika.

Wyszukiwarka zaś potrafi coraz lepiej rozpoznawać niuanse językowe (algorytm BERT), które przesądzają o tym czy dany artykuł jest sztucznie wypełniony słowami kluczowymi, czy też powstał w bardziej naturalny i autentyczny sposób, aby odpowiedzieć na problemy klientów i fanów. Zdecydowanie skończyła się już epoka contentu tworzonego niedbale, nie oznacza to jednak, że pozycjonowaniem możemy zająć się samodzielnie. Jest to wciąż złożona dziedzina marketingu, w której multum czynności, często natury technicznej, składa się na końcowy efekt. Jeśli więc nie śledzimy na bieżąco zmian w wymogach Google, będzie nam bardzo trudno dorównać pracy profesjonalistów z agencji.

Przekonaj się do Voice Search oraz lokalnego działania i wygraj wyścig o uwagę internautów!

W nadchodzącym wielkimi krokami roku 2021 liczyć będzie się przede wszystkim dostosowanie witryny do jednego z najbardziej znaczących trendów ostatnich miesięcy. Mowa oczywiście o Voice Search, a więc wyszukiwaniu głosowym. Asystent Google każdego dnia notuje miliony zapytań generowanych przy użyciu mowy. Internauci coraz częściej zamiast wklepywać długie zapytania w okienko wyszukiwarki wolą szybko wypowiedzieć szukaną frazę. Naturalnie wiąże się to ze znacznymi zmianami w kształcie samego zapytania. Stąd też pozycjonerzy coraz częściej dopasowują używane słowa kluczowe do polszczyzny mówionej, często charakteryzującej się dużym stopniem potoczności.

Drugą wyraźną skłonnością w ustalaniu przez Google rankingu stron w danym wyszukiwaniu jest lokalność i umiejscowienie danej firmy. Promowanie marek znajdujących się nieopodal internauty stanie się niewątpliwie nadrzędną zasadą wyszukiwarki. Przekonują nas o tym chociażby takie ruchy jak stworzenie platformy Google Moja Firma. Oczywiście, aby zapewnić sobie harmonijny wzrost i respektowanie wszelkich nowych zasad Google, skuteczne pozycjonowanie stron internetowych powinniśmy zostawić specjalistom, którzy każdego dnia podejmują walkę o czołowe miejsca na listach SERP.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Co w 2020 roku składa się na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych?
Przejdź do komentarzy

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wasze informacje


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.