Wydanie nr 225/2020, Środa 12.08.2020
imieniny: pokaż (7 imion)Łukasz, Filip, Mateusz, Anita, Julia, Robert, Lech
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvdzierzgon.pl

Sąsiedzi zagrodzili im dojście do domu. Małżeństwo ze Stogów musi chodzić po polu – 24.10.2017

Pan Michał jako repatriant i zabużanin odziedziczył po ojcu gospodarstwo w Stogach. Niestety oprócz ziemi i nieruchomość otrzymał w spadku wiele problemów.

Ojciec Pana Michał Samborskiego przed laty miał pozwolić zamieszkać w swoim gospodarstwie jednej z rodzin. Po latach z racji zasiedzenia i nie uregulowanych spraw własnościowych sąsiedzi wygrodzili teren, odcinając posesję państwa Samborskich od drogi dojazdowej. Mimo wyroków sądu nakazujących rozbiórkę płotu, małżeństwo nie może wyegzekwować postanowienia. Starsi ludzie nie wiedzą co mają dalej robić. Chodzenie po polu w okresie jesienno-zimowym jest bardzo utrudnione, a momentami nawet nie możliwe. Pani Stanisława podkreśla także, że w razie potrzeby nie dojedzie do nich żadna pomoc.

Całą sprawę będziemy wciąż wyjaśniać. Liczymy, że uda nam się w końcu natrafić na mieszkańców sąsiedniego domu, którzy przedstawią swoje stanowisko w tej sprawie.
 

Robert Bychowski
Przejdź do komentarzy

 

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Interwencje TV


Komentarze (135)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.

 
Krystyna
Krystyna 30.10.2017, 14:16
Tak tak słyszałam ze ta biedna starsza pani była przez Samborskich odcięta od dostaw chleba i mleka przez jakiś czas.....wiec chyba los sie im rewanżuje......
Ania
Ania 30.10.2017, 13:54
Racja drogę powinni mieć!!!!
Niech sie wiec do roboty wezmą i ja zrobią skoro pomoc gminy odrzucili!
Tadeusz
Tadeusz 31.10.2017, 09:22 (odpowiedź do Ania)
A kto pomogl sasadowi po polu wysypac szlake gmina z tego co wiem to szlaka byla na droge w inym miejscu przeznaczona a nie na dojzdow przez pole wiec niech gmina nie bedzie taka chojna a poco maja robic droge skoro maja ja w akcie nadania i mozna to sprawdzic i roztrzygnac spór
Mieszkanka
Mieszkanka 30.10.2017, 13:51
Zuza płota nikt nie bedzie rozbierał tylko dlatego ze Samborscy tego sobie zażyczyli bo sąd wydał przecież taki wyrok biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw włącznie z serwisem ratunkowym.
A tego ze jak starsza pani sama tam mieszkała i Saborscy zagrodzili swój kawałek drogi swego czasu i dostawa chleba i mleka do tej starszej pani nie docierała to juz nikt nie wspomnial. Robili duzo takich rzeczy az wkoncu sie doigrali!!!!!
Dobrze im teraz za to co robili tej starszej babci!!!!!
Zygmunt
Zygmunt 02.11.2017, 07:12 (odpowiedź do Mieszkanka)
Nic nie zgrodzil jak mieszkal ta strsza pani a gdzie tes mieszka ta strsza pani a tak naprawde to zaden kawlek bo maja w calosci droge z tego co wiem i widzalem w akcie nadania i z pisma które to wystawila gmina wiec mieszkanka jest nie doinformowana i wypisuje bzdury tu
Lucyna mieszkanka malborka
Lucyna mieszkanka malborka 31.10.2017, 14:13 (odpowiedź do Mieszkanka)
Ta starsza pani mieszkal sam jakis czas bo corka niechial sie na opiekowac chyba bo skoro sam byla to powina miec opiekunke i z tego co mi wiadomo nikt wtedy drogi jej nie zagrodzil tak jak to sasiedzi zrobili ters niemaja nato dokumetu ze jest ich droga i moga zagrodzic sobie tak poprostu zato to ktos jeszcze beknie i to bardzo slono z tyuch kometarzy tak wywnoskowalam ze to panstwo samborscy maja cala droge w dokumetach a sasad niema ani kawleczka swojego tej drogi jesli ma niech pokarze dowody nato chocby alt nadania w którym ja ma pozdrawiam
Ewa
Ewa 31.10.2017, 11:58 (odpowiedź do Mieszkanka)
Z tego co wiem to cal droga a nie kawalek jest samborskich i nie bronili nikomu poniej jezdzic
Zuza
Zuza 30.10.2017, 09:17
Kargule i Pawlaki !!!
Jacy by nie byli,drogę do gospodarstwa musza mieć !.
Ze względu na bezpieczeństwo i dojazd Pogotowia Ratunkowego i Straży Pożarnej musi być droga dojazdowa..
Jesli zdarzy sie nieszczęście odpowiadać bedzie osoba która wydała wyrok.Interesuje mnie czy wcześniej była droga dojazdowa,jezeli była wspólna to musi tak pozostać i płot trzeba rozebrać.Basta!!a,a
mieszkanka stogów
mieszkanka stogów 31.10.2017, 14:15 (odpowiedź do Zuza)
Wczesniej przez ponad 60 lat nikt nikomu nie zabranial korzystania z drogi tylko ters sasiad chial ogrodzic i stwierdzil ze posad kawlek drogi ale tak niejest droga jest samborskich a oni nie zabranalu z niej korzystac
Stanislaw
Stanislaw 31.10.2017, 09:11 (odpowiedź do Zuza)
Ja czesto so nich kiedys jezdzilem znam ich sa w porzadku a droge to maja wlasna bo nadanom aktem nadaniua i to samborscy nie robili problemu tylko sasiad wykrzykiwal ze ten kawlek drogi to jego naco niema zadnego konkretnego dowodu malo tego to czesc tego domu czyli przybudowana lazenka jak mi tlumaczyli to stoi na samborskich ziemi jak to sie ma skoro grodzili droge nie pamietyali otym ze lazenka stoi na samborskich ziemi
Jerzy
Jerzy 30.10.2017, 08:10
Mieszkam w Stogach od lat i jeszcze moi rodzice opowiadali o Samborskich ze to wariaty wiec oni znani są z krętactwa, powiedzieli by całą prawdę i pokazali te wyroki sądu na rozbiórkę płotu które nie istnieją.....
Sąsiad od lat chciał mieć wkońcu święty spokój.......
znajoma z tropiszewa
znajoma z tropiszewa 31.10.2017, 09:13 (odpowiedź do Jerzy)
Tak swiety spokuj tylko jak przyjezdzal do stogów to przy okazji powyzywac samborskich to kto niemial spokoju